Retourneren

Mocht uw aankoop bij Silvermode.nl niet naar wens zijn, dan kunt u uw artikel(en) uiteraard bij ons retourneren! Zodra wij uw retour in goede orde hebben ontvangen, storten wij zo snel mogelijk en binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug.

Bestelling controleren

Controleer direct na ontvangst van uw bestelling of de artikelen schoon, onbeschadigd en juist geleverd zijn. Mocht dit niet het geval zijn, meld dit dan zo snel mogelijk per mail of telefoon (06 46875541). Wij zorgen voor een goede oplossing!

Retourneren

  • Retourneer uw artikel(en) binnen 9 dagen naar het volgende adres:
    Silver Mode
    Oudestraat 123
    8261 CK Kampen
  • Meld uw retour altijd eerst aan via info@silvermode.nl. Vermeld hierbij uw ordernummer en het artikel/de artikelen die u wilt retourneren.
  • Verstuur uw retour (op eigen kosten) via PostNL. Bewaar uw track & trace zorgvuldig, totdat wij uw retour hebben bevestigd. Kies voor aangetekende verzending als u zeker wilt zijn dat uw pakketje niet kwijtraakt bij de vervoerder.
  • U kunt uw artikelen ook omruilen in onze winkel in Kampen.
  • Artikelen die na 9 dagen na aankoop worden geretourneerd, nemen wij niet in behandeling.

 

Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende voorwaarden.

  • Artikelen zijn voorzien van originele, aangehechte labels en/of kaartjes;
  • Artikelen zijn ongedragen, schoon, compleet en onbeschadigd;
  • Er is niet geprobeerd een gebrek aan het artikel te herstellen;
  • Het artikel is niet afkomstig uit de Sale met een korting van 50% of meer;
  • De verpakking/schoenendoos dient niet te worden gebruikt als verzenddoos en dient dus niet voorzien te worden van plakband.

 

Retouren die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet door ons verwerkt.

Garantie

Wij doen ons uiterste best om artikelen uit onze webwinkel in perfecte staat bij u af te leveren. Mocht er desondanks schade zijn ontstaan tijdens transport of op een andere manier, dan kunt u aanspraak maken op garantie. Na constatering van het gebrek bent u verplicht hierover binnen 2 maanden melding te maken bij ons. Indien de klacht terecht is en binnen de garantie valt, dan draagt Silver Mode kosteloos de zorg voor reparatie of vervanging.

Uitzonderingen garantie

  • Gebreken of problemen die zijn ontstaan na het wassen van een product, vallen buiten onze garantie.
  • Knopen, steentjes en studs en andere applicaties vallen niet onder onze garantie.